همه چیز در مورد شکستن ال سی دی گوشی
نوشته شده توسط : danial

گاهی اوقات شکستن ال سی دی گوشی برای تلفن هایی اتفاق می افتد که واقعا اررش آن را ندارد که تعمیر شود و خودتان نیز پیش از این مایل بودید که در اسرع وقت تلفن همراه جدیدی خریداری کرده و جایگزین آن نمایید. اما اگر LCD تلفن همراه شما به هر دلیلی شکسته است ، و قصد استفاده مجدد از آن را دارید ، اقدامات زیر را انجام دهید :

اولین کاری که باید انجام دهید این است که چک کنید آیا گارانتی تلفن همراه اندروید یا آیفون شما ، صفحه نمایش های شکسته و کرک شده را پوشش می دهد یا خیر ؟ اگر پوشش می دهد تحت چه شرایطی است و ... چون در صورت داشتن گارانتی ، تنها مشکل شما این خواهد بود که چند روزی باید بدون گوشی سپری کنید ، در نهایت بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی و البته گزافی می توانید تلفن همراه خود را سالم تحویل بگیرید. اگر تلفن همراه شما دارای گارانتی نیز ، مجبور هستید آن را به مراکز تعمیرات تلفن همراه بسپارید ، توصیه می کنیم اگر تلفن همراه جدیدی خریداری کردید ، این بار حتما آن را گارانتی کنید.

در واقع مشکلات ناشی از شکستن ال سی دی گوشی  ، از زمانی شروع می شود که شما متوجه شوید این مشکل تحت پوشش گارانتی نیست و باید به دنبال راه های دیگر باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شکستن ال سی دی گوشی به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1082/همه-چیز-در-مورد-شکستن-ال-سی-دی-گوشی.html

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: